welcome, selamat datang. tak payah follow pun.

blue...

assalamualaikum.
salam 4-1 dari Etihad Stadium (y)
hihihihhihihihii, suka sangat kalau nak cerita pasal game tadi ~
tak sia-sia gua fly tadi.
sneak out bak kata one dereksyen.
bila tengok 1st goal yg Aguero score tu gua dah agak dah,
memang malam ni game man.city.
sampai lah 4goal gua rasa dah boleh pejam mata ni, kekekekee.
bila Rooney score sebiji gua menguap.
tak tahu kenapa. hehehee.
bro, MANCHESTER is BLUE :DD

nak cerita juga lah pasal liverpool.
urmmmm, Liverpool welcome to the league :)
sebab game malam tadi mereka dah start kalah, kikikikikiii.

ok lah dah pukul 4.11am ni.
tiba masa untuk gua tidur ni.
esok ada kelas jam 8pagi.
tapi ingat nak skip lah.
sebab next kelas pukul 10.
ok baiii

*soory takda gambar. internet lewwwwwwwmbabbbbbbbb*