welcome, selamat datang. tak payah follow pun.

kelahiran semula .

assalamualaikum.
saje nak inform.
birthday gua baru je lepas.
tak payah nak bahjet terkezut lah.
tak wish pun takpe.
saya ni bukan yang jenis menghargai sahabat melalui ucapan hari kelahiran.
lagi pun sambut birthday ni bukan budaya kaum nasoroni ke ?
entoh lah. gua pun tak sure sangat.
dah lama tak tengok ceramah ustaz utube di utube.
*jap-jap close tab jap. shamirul masuk bilik*
privacy mesti kena jaga bro.
takut post ni bocor pula.
dah publish baru boleh baca, hehee.



by the way, sambutan birthday tahun ini antara yang paling meriah gua rasa.
sambutan berterusan selama 3malam berturut-tututtttt.
hari khamis tu pergi soromban 2.
kawan-kawan beli kek sekret serepi.
CHEESE OREOOOOOOOOOOO (Y)
terima kasih kerana telah berkongsi duit.
terima kasih kepada individu tersebut :
Acap, Aduwah, Hazwan, Iliyas, Hanim, Bella, Kim, dan Farina...
lepas makan cake, kami main bowling.
macam biasa lah. aku kalau tak menang confirm menang !
menanggung lah cerita dia.
tangan selama ni dalam seluar je,
tiba-tiba pula nak kena main bowling.
memang tak kena dengan jiwa lah cerita dia...

lepas tu esok tu hari jumaaaat.
kena lah balik rumah.
sebab emak dah janji nak buat party birthday.
di sebabkan party tersebut di selenggara oleh emak,
ini bermaksud tiada perempuan bogel mahupun av doll :"(
emak beli barrel kfc,
well, my emak still guna frasa berrel instead of bucket.
kek sekret resepi juga.
CHOCOLATE FUDGEEEEEEEEEEEEE (b)
(b) <--- tak sedap



tu je nak cerita.
antara pengajaran daripada post ini adalah :

  • persahabatan tidak pernah dinilai dengan ucapan ulangtahun kelahiran.
  • bila sebut pasal ulang tahun kelahiran je, kita kena ingat tuhan. kerana Dia yang telah memanjangkan usia kita.
  • jangan beli kek cokelat fudge !
sampai sini jelah post ni.
gua tengah ada konflik ni.
masing-masing perangai macam tetek.
masing-masing gelabah tetek.
masing-masing macam puki.
and i wish my gay was here :'(
miahahahahahaa.
tipu kot. eh ?
*sila rujuk bio*
terima kasih kepada tashe kerana sudi menemani gua ketika post ini di karang.
goog luck final babe.
k baii