welcome, selamat datang. tak payah follow pun.

preview, publish, tweet...

assalamualaikum.
nama saya akhbar. akhbar khan.

hari ini ada function dekat dewan.
Peer Guidance Community ~
hadoihhh, gua cukup pantang kalau ada orang ganggu cuti hujung minggu gua.
semalam dah lah ada kelas ganti. hari ini ada benda tu pula....
nak tahu fakta ? Einstein tidur 30jam dalam masa 1tahun.
entah lah betul ke tak. itu pun aku perasan dekat cerita iron man 3 semalam.
cerita dia semalam aku tidur pukul4 pagi.
tu je alasan nak skip function dekat dewan tu...

pgc.



hari tu kena tendang dari kelas sebab datang lewat.
terus tak dapat jawab test1.
bila dah kena tendang kami stay dekat luar kelas.
cerita dia kami makan kacang dekat luar pintu lepas tu cikgu (?) nampak.
dia nampak kami makan kacang sambil baling-baling dari atas ke bawah.
tapi dia paling marah bila kacang tu tak masuk mulut.
hmm sorry. kami bukan wakit malaysia ke sukan olimpikkk.
kami janji akan praktis lebih kental...



hai nama saya baye.
kawan-kawan boleh panggil saya sadur.
sampai sini jelah post ini.
saje je nak update blog sekejap.
sementara nak menunggu syazwan bangun tidur.
kami nak pergi lunch sama-sama ni.
oh yeah, he is my gay. sorry
miahahahahahaa, hukhukhuk, hikhikhik, hikhukhikhuk...
*gelak gaya Faaa*
k baii