welcome, selamat datang. tak payah follow pun.

The Remedy

Assalamualaikum.
selamat pagi dan selamat malam.
mak ayah sehat?
abang akak sehat?
tu belum tanya yang dekat kampung lagi.
hihii, saje nak buat somak awal-awal ni.

apai mal kulai.


Waaaaah, letih sungguh berkerja.
baru ku tahu bagaimana caranya orang yang berkerjaya menghadapinya.
lagipun saya masih kecil :)
masih perlu banyak tunjuk ajar dan bimbingan.

kenal abang wadi dan khairul?
hahaa, aku malas lah nak bercerita pasal dorang ni..
sape yang mengetahuinya pasti gelak sorang-sorang, hihii.
"anda diberi masa 2minit untuk ke tandas. itupun dah cukup lama sebenarnya"
garang-garang lah juga but kelakar. tapi xsangat lah.
gelak ha ha je. tu pun sudah cukup menggambarkan betapa...
betapa pe benda tah . xtahu nak sambung pe.
sesiapa yang xkerja lagi tu pergilah cari.
walaupun aku kerja xtetap tapi best time dapat gaji.
di saat itu hanya tuhan sahaja yang mengetahui.
dapat gaji esok keluar terus habiskan gaji.
"life is all about greedy" bapak kamu memang always betul

sam.


pernah dengar ayat silau selain "kepala hotak kau berjambit" ?
betul ke kepala hotak kau berjambit?
terimalah seadanya :)
"korang kalau nak kutuk-kutuk jangan ramai-ramai nanti bos wadi sama khairul nampak dimarahin pula. lagipun xmanis kalau buat macam tu," sam.
hidup kau memang penuh dengan falsafah lah sam :)
engkau lah employer of the day.
senyuman mu menawan igauan walubu.
"hazwan,amal, dan boboi, they are totally enjoy their job very well", tahniah.

aku xsuka doe kau buat macam tu.
bajet nak meng-testimoni aku konon.
hebat sangat lah anda. congrate.
"hidup seorang perempuan akan sentiasa dipenuhi dengan 'buahfikiran' yang tajam"
better watch-out baby.
hamizan baby pun xbuat macam tu.
walaupun dia masih kecil. bak kata hateem
"baby masih kecil lagi, nafsu keenam pun xtahu lagi" hahaa.
saya rindu awak lah perempuan

bai.
*masih melayan system of a down @ rock am ring 2011 - full concert _hd_ - youtube