welcome, selamat datang. tak payah follow pun.

back

assalamualaikum :)
selamat tahun baharu semua.
maharaja lawak mega dah habes weh.
tahniah lah osbon menang :)
semua sangka boboiyot menang kan?
dah tiada rezeki nak wat cam mana.
mungkin luck lebih berpihak kepada osbon.
yang penting dorang xda kena mengena dengan hidup kau kan?
biarlah dorang bahagia.
eh nak masuk umno pun kena buat pressconference ek?
bangga habis kau.

lensa, canon

kerja, kerja, kerja dan kerja
masing-masing dah kerja sekarang.
lepas tu sebuk nak post kat fesbook.
"saya sudah bekerja"
"i'm besnessman now"
"nanti time lunch jumpa kat mamak"
"jemput datang kedai aku, boleh makan free. aku bg sos lebih --,
dan sebagainya.....
kalau xpercaya pergilah chek kat fesbook kau.

lets grab a job.


weh kau bila nak kerja?
aku kerja lambat lagi.
misi tidak tercapai lagi sebenarnya.
tidak mengapa, kau pergi lah kerja dulu.
curahkan bakti kat employer korang.
kalau bertuah nanti boss belanja.
kalau kau bawak sial memang kena kencing r dengan dia.
lepas tu kena tolak gaji. kesian. bukan sekian :p

jang, poih kau kojo woih


akhirnya pandang juga ke langit.
ingatkan dah lupa orang bawah.
manusia memang selalu begitu.
sebab tulah wujudnya peluang kedua :)
"maaf, bukanya saya delate awak, tapi saya deactive la"
alasan yang acap kali didengar.
maaf bukan cerita sebenar.

kucing? sejak bila entah.


ayat salin tampal:
"It doesn't matter.Whether you're a ghost, a gumiho or a human? It doesn't matter. As long as you're in front of me, it's fine. As long as you're back, that's enough."
-Dae Woong