welcome, selamat datang. tak payah follow pun.

Gauge.

assalamualaikum.
semalam punya semalam, dah dua malam.
aku dengan rasminya telah menjadi metrempit sepenuh masa.
bak mata anda, musliminrempit.
baru nampak alim sikit.
alim xalim sangat lah.
xpernah pun naik motor pakai jubah sambil berserban.
time test jpj pun bukan pakai baju melayu cekak musang pun.
hanya ber-tshirt koler dan seluar track.
itu pun dah cukup menyakinkan jpj untuk meluluskan aku.
"adik tadi silang kaki ek time nak silang cone?"
"a'ah abang, adik tersilap langkah tadi"
nasib baik adik ni lulus.
terima kasih abang yang menjalankan tanggungjawab dengan 'cermat'.
abang taff.

motif.


lepas ni boleh lah bawa kawan-kawan jalan-jalan di taman-taman perumahan dan tempat-tempat bersejarah di sekitar Kuala Lumpur.*ayat ni xsalah kott.
tapi masalah motorsikal pula xda lagi.
haduiih, masalah betul ni.
angan-angan sudah sampai ke awan baru perasan sayap belum lagi dipasang.
umpama menemak tanpa peluru dan sasaran.
tidak mengapa, yang patah tumbuh, hilang berganti :)

heartless.


eh awak pun lulus juga?
47 je pun.
saya dulu dapat 48 tahu :)
bukan nak berlagak tapi riak je.
time tu saya diarak keliling kampung oleh orang kampng tahu.
saya  diarikan dalam majlis yang gilang-gemilang :)
*cross finger
hahaa, soory der :D

yang baik jadikan tauladan.
yang buruk jadikan kain buruk.
baii