welcome, selamat datang. tak payah follow pun.

umair (kemerah-merahan)

Ft

in memories.
Mus'ab Umair bin Kasem.
Guntur, Indonesia (tahfiz maahad)
21 December 2011

message: Mus'ab, aku harap ini bukan pertemuan kita yg terakhir. walaupun kau akan pergi jauh dari sini, aku harap nanti di sana kau jaga diri elok-elok. belajar rajin-rajin dan always fokus dalam kelas. jangan hampakan harapan mak kau. dia memang nak kau jadi ustaz doe. balik Malaysia nanti biarkan mak kau menangis kegumbiraan tau. nanti kat sana aku dah xda nak kacau kau time study, aku dah xda nak hidu-hidu kau, kau xpayah susah-susah dengar gossip-gossip hangat kt telinga kiri kau, ktorang dah xda nak sakat-sakat kau. mesti kau suka an :') kau pun xpayah susah-susah lagi nak punch-punch aku. mus'ab, dugaan hidup di tempat orang amat perih dan aku harap agar kau tenang menghadapinya. semoga kau selamat dalam perjalanan pergi dan balik. amin....
 


GALLERI:




gambar yg menjadi igauan gadis malaya.


kenangan bersama,


permata 5a3.



 











 
hanis :D

meskipun berat untuk aku menerima perpisahan ini, namun aku tidak berdaya menghalang keinginan ibu bapa mu. terimalah lagu dari ku :)


Begitulah awan nano
Setia melindungi diri tika panas mencuba menggores pipi
Dan bibirmu

Begitulah awan nano
Sering saja tak terduga hadir
Dan tak akan tercapai jejarimu

Kasihku
Kasih tiada banding setia tiada tara
Bagaimanapun jua
Aku pelindung dirimu sayang
Walaupun tak akan tercapai jejarimu

hahaa :D