welcome, selamat datang. tak payah follow pun.

Better Man

assalamualaikum :)
selamat tahun baru kepada semua :)
*tahun baru lah sangat.
#fakta mengatakan bahawa anda boleh menyambut tahun baru sehingga 31december.
so xkesah sebenarnya kalau aku nak wish time 30december pun.

2012, tahun naga


tahun baru di mana?
saya sambut di kedai mamak sahaja.
sambil menonton game Chelsea vs aston villa. (1-3)
kesian Chelsea kalah :)
lagi sial bila esok tu city plak kalah --,
agak what the fuck r  juga malam tu.
gol last minit punya pasal kepala meragam malam tu.
terpaksa ambil dos tambahan :)



dah pasang azam tahun baru anda?
pasang lah siap2 ek.
takut londeh dipertengahan tahun nanti.
kalau yg dah pasang tu pastikan pasang ketat-ketat tau.
takut ada org tarik nanti.
xpasal-pasal menangis xberlagu.

syaiton.

 esok dah start musim persekolahan bagi sesi 2012.
kepada adik-adik di luar sana belajar rajin-rajin tau.
jangan jadi macam ramli tu, skor dua je.
jadilah macam anak jiran sebelah tu, dapat 17A tau :)


anda memang selalu begitu, ilhamku
waah semakin panas ek sekarang.
panggil pun xpandang?
hebat mane kau?
jangan begitu....... sabar dulu *stail tompel
sabar aku dah habis doe.
kalau ada jual dah lame aku beli.
kau punya pasal terpaksa aku ambil supplement lain,
jangan marah ye 'adik'.
setinggi mana adik terbang, tinggi lagi rama-rama melayang.
xnak pandang pun xape lah.
bak kate Man Bai dalam lagunya yang bertajuk mu ilham kawe:
"Izinkan ku mencuri bayangan wajahmu
Izinkan ku mencuri khayalan denganmu"



sampai sini sahaja.
assalamualaikum.