welcome, selamat datang. tak payah follow pun.

saya sayang parent saya.

assalamualaikum :)
dah tahu berita hangat?
"i'm now married with gay"
hahaa. tu gossip sial.
dah belajar jauh-jauh lepas tu lepas nafsu kat lelaki.
ni mesti kes xda awek ni.
tu yang jadi game batang tebu melawan batang tebu :)
kalau batang rotan xpa juga sbab gagah skit.
lucah-lucah ni. dah-dah tukar topik.
"terok kau ni. otak kuning"
"diam lah kau. mcam xpernah ratah sambalbelacan depan tv"

tegap,kuat,gagah,besar


so cuti sekolah bagaimana?
berjalan lancar atau membawa kepada ke sialan?
cerita saya membawa kepada ke sialan
kerana apa?
kerana kesialan yg membabi pekak.
orang dah cakap biarkan sahaja ia berlaku,
tapi tidak.tetap berdegil. konon nak jadi romantik mcam deep.
last-last kena baling dengan kasut tumit kau tinggi yg setinggi hidung kau.
tapi nak wat bagaimana benda dah jadi.
batang tebu pun tebulah.
tibai batang tebu pun sodap :p
hahaa.
weh-weh dengar lagu bruno mars yg baru. best, layan.

kerja-kerja-kerja
bulan satu nanti baru apply kerja.
nak kerja kat department mane xtau lagi.
janagn dapat yg tercirit sudah.

"nanti bulan jan saya dah nak start kerja"
"nak kerja mana?"
"wayang kot"
"TAK payah!"
#akur tanpa bnyak tanya.

sumpah aku rindu kau doe. tapi dah barai --,


jangan jadi jahat.
biar org buat jahat kat kita.
kita kena sabar sebab ada yg labih baik selepas itu.
xpercaya? pergi tukar agama lah kalau xpercaya.
kalau xpun pergi kawen dengan gay.
i will be soon.
aku dah kena lepas ni anda pula.
segalanya bermula dari diri anda sendiri.
kalau bukan kita siapa lagi.

"assalamualaikum"
"yes bro, what the fuck?"
#gambaran situasi tegang.

kisah di atas tiada kene mengena dengan manusia-manusia yg hidup atau sudah di azab.
hanyalah gurauwan hati dan penyedap deria.
anda terasa? cepat-cepat text aku :)

"awak, awak pandanglah atas ni"
"yeah, ada ape ni?"
"best duduk bawah tu sorang-sorang?"
"aku ramai admire lah jangan risau"
"semoga berjaya!"
#sumpah xda niat nak kutuk