welcome, selamat datang. tak payah follow pun.

let it be love

assalamualaikum .
salam sejahtera kepada semua orang.
tidak ketinggalan kepada negro dan mat indon yang berpesah di bahu jalan.
terutamanya di bangsar dan cokit.
"yesterday we talk about blue-blue sky..."
hehee, maaf saya sedang melayan lagu oasis.

agak lama aku tak update kan ?
kepada stalker yang di kasihi,
saya banyak kerja lain yang nak dibuat ok.
aku ni bukan seorang pemuitits yang menunggu idea untuk mencelah ke dalam rekahan istana maghul



kepada ibu dan ayah,
saya amat menyayangi awak.
walaupun ayah titewww sedang berada di Jepun,
saya berharap agar ayahanda berada dalam keadaan sihat sejahtera.
tujuan anakanda menulis post ini adalah bukan untuk ayah.
cuma anakanda berharap sangat agar ayahanda dapat membeli t-shirt yang tertulis " I <3 Japan"
kalau tak jumpa juga,
saya berharap sangat dapat t-shirt running man 2helai.
sebab saya nak main tarik-tarik nama dengan adik.
#PrayForPapaBurn
eh tidak ketinggalan #PrayForPapaHalim :D



pagi tadi kami singgah yasser.
restaurant yg terkenal sebagai house of paradise shisha.
entah siapa arab mabuk yg bagi nama macam tu.
urmmm, saya tarik balik statement tadi.
aku rasa mat rempit yg bagi nama tu.
sebab mat rempit banyak ilmu kayu kayan.
yang tu tidak menjadi masalah.
pokoknya, siapa lahanut yang pergi bocorkan tayar motor aku ?
lagi baik mengaku cepat !
kalau kome pengundi barisan nasional, kawan akan doakan perti kamu kalah !
tapi ingat !
kalau kome pengundi pakatan rakyat, jangan risau nanti lepak shisha jangan lupa ajak teman ^^
daunnya, kenapa mesti motor aku kau nak cucuk ?
pergi lah cucuk tayar lori weh.
aku ni anak orang susah tau.
ayah aku pun takda dekat melesia ni.
dia pergi giant(jepang)
bunganya, aku terpasa balik ke rumah dalam tempoh masa 30minit.
gila weh, aku bukan naik basikal satu roda pun,
tapi tayar pancit punya pasal. terpaksa juga.



sengaja nak bagi tahu,
menyu dah menang liga perdana english.
tahniah lah u__u
entah macam mana city boleh kalah.
ini semua gara-gara kalah lawan spurs !
cissss !
nasib baik saya dah amik wuduk tadi.

satu lagi berita buruk,
team real madrid saya tak layak ke final champion ligg.
tetapi  jangan risau.
bayern akan menggalas tugas tersebut di wembly pada 25mei ini.
semoga menang.

sebenarnya aku tak tahu apa tujuan post di dipost.
semoga terhibur lah.
ok nak pergi workshop dulu.
tak payah nak kecoh kalau typo. ini blog indipendent.
bukan blog di bawah pengawasan dewan bahasa dah pustaka -,,-
ok baii

p/s: semua gambar adalah hiasan dinding