welcome, selamat datang. tak payah follow pun.

voyeur .

glory, glory MANCHESTER CITY
yeah baby, who with me lets celebrate this victory together !
hahaa, gumbira tak terkata hari ini.
kepada budak noob yang tak tahu cerita,
pagi tadi kan ada manchester derby.
dan keputusan perlawanan tersebut amat memberansangkan.
manchester united 1 - 2 MANCHESTER CITY
kepada fans menyu jangan lah berduka
korang kan sangat berbangga dengan perbezaan 12 mata dalam liga.
pergi mampos dengan 12 kau.
tak lama lagi kalah juga.
bumi kan bulat, bumi bukan berbentuk 12 :P

sebenarnya aku malas nak riak.
tapi di sebabkan game tadi aku tengok bersmaa mus'ab,
so kemenangan man.city tersebut telah membawa 1001 kegumbiraan kepada saya.
bila James Milner score 1st goal,
aku dah menjerit gila babeng, serupa babeng kena sembelit.
2nd goal Kompany pula own goal --,
so damn retard that captain.
but at the end he always be my captain :D
bila dah seri 1 sama pada se-pertiga perlawanan,
gua rasa siapa yg score lepas ni confirm menang.

1st score.

 
lepas tu Manchini telah mengambil keptusan yg bijak dengan merehatkan Nasri dan mengeluarkan Kun Aguero untuk menghangatkan suasana.
Samir Nasri - he deserve bench ~
hasilnya pada minit ke berapa entah, Kun Aguero telah menjaringkan goal kemenangan untuk pasukan Man.City.
jaringan tersebut telah membawa man.city lebih dekat dengan tahta kemenangan juara liga. hahaa
bila Aguero score gua pun menganjing lah si mucab ni.
kesian beliau u_u
tapi sebelum mucab bla, gua sempat snap pic.
kasi troll sama dia.
eh mucab dah ada aweks doh.
sungguh jelly aku pada waktu itu.
dalam skala 1-10
gua rate aweks dia 8 doh.
congrats my little buddy :) 

ayam tambat.


well, that is story about my team.
apa cerita dengan team menyu ?
mereka bercerita tentang 12mata tu jelah ~
ok lah nak belah dahulu.
k baii :)

p/s: MANCHESTER IS BLUE