welcome, selamat datang. tak payah follow pun.

suggestion.

assalamualaikum,
cuti sekolah dah start doe.
bapak best,
boleh keluar hari-hari dengan kawan-kawan.
*ayat budak sekolah, baru nak up.



hari rabu lepas keluar berjalan-jalan area segi tiga syaitan.
ts, bb, dan low yat. tetibe sesat sampai jalan tar.
ada budak tu baru dapat gaji,
so dia nak berbelanja di jalan yang benar.
dia pun pergi membeli belah.
sufi, nasib baik kau ajak aku :)
sufi juga turut mengundang rakan seangkatan dengannya, haziq.
budak muka mix. hensoooom.
sufi kau lagi henseeeem la.

semua perbelanjaan saya di sana ditanggung oleh beliau.
orang kaya memang pemurah.
dari baju, mcd, uncle bob, dan banyak lagi. xbaik nak ungkit-ungkit jasa org.
tidak lupa juga kepada haziq yang terpaksa membayar rm15 hanya untuk meja makan.
mentang-mentang ada kusyen kena bayar rm15 plak.
weh, xpayah datang rooftop dah. buang duit jea.

petang tu orang kaya nak singgah jalan tar jap.
nak beli bag neelofa.
tapi xjumpa, kesian.
last-last, beli uncle bob lepak kat restaurant president.
lepastu, aku balik.
lepastu dorang pulak balik.
lepastu area jalan tar banjir :)
masatu aku tengok kat fb.

ok post ni dah tammat.
gerak dulu ya,
sufi, aku malas doe nak masuk pic.
nnti aku belutooth je ngan kau.
bai,
assalamualaikum