welcome, selamat datang. tak payah follow pun.

situation

assalamualaikum, salam sejahtera.
dah makan? dah minum? dah basuh tangan?
kalau semuanya sudah alhamdulillaah :)
kalau belum lengkap lagi tu pergi selesaikan dahulu.
kalau x, nanti makcik tisu nak pukul tangan tu.
xpasal-pasal bengkak.




f.o.a, saya nak minta maaf kepada sesiapa yang marah kat saya,
sebab aku selalu buat orang marah sehingga xperasan ada hati yang terluka.
bukan niat aku nak buat anda semua marah. tapi xsengaja, ekk? hee.
apa yang dah lepas tu lupakan sahaja. kalau simpan lama-lama nanti jerawat muka tu.
dah kena beli facewash lisa surihani plak. garnier kuning.

sebenarnya post ni nak cter pasal futsall hari tu.
tapi masa plak xda.
sekarang turn orang lain guna laptop.
so, terpaksa lah aku berundur dulu ek.
jaga diri semua. assalamualaikum.

weh weh, tadi aku terjumpa satu folder hidden ni.
nama dia 'folder baru'
bila bukak je nampak gambar kau penuh :D
hahaa, aku tetiba jadi macam orang gila sedih sambil ketawa --,
bodoh,bodoh,bodoh dan bodoh.
maaf atas kesalahan saya :)
kalau nak aku delete bagi lah respond sket ek.
kalau xpun hanta mesej disebalik hijab.
xsangka plak dahulu aku hajil.

k.bye.
babyyyyy, syyg buuuuuu :)