welcome, selamat datang. tak payah follow pun.

dunia ==,




weh kau pahal haa?
suke hati jee cakap macam tu ==,
peristiwa tu dah lame berlaku an..
dan peristiwa tu pown antara aku dengan dia jea..
yang kau nie tetiba nak nyampok nie pahal?!
macam laah kau xtau pasal tu ==!
aku tau laah kau nie budak baik..
so jage laah name baik kau tuu.
dah laa wat 'orang tu' salah sangke kat aku =='
aduuh kau nie !
wat aku kusuut je tetengah malam nie!
fucking damn, bullshit, holyshit,bodoh,bangang,babi.
sume ni kau punyer!
nah, aku amek pic bawah nie,
pegi wat background desktop kau


 p/s: sorry post nie agak 'kasar'