welcome, selamat datang. tak payah follow pun.

father proud son

assalamualaikum, again.
apa khabar semua ?
tadi dengar cerita najib pergi istana negara.
tadi dengar cerita najib pergi sana sebab nak selesaikan isu bubar parlimen ni.
haish, bila lah nak bubar ni.
semua orang dah tak sabar nak menyanyi lagu pru ni.
"mari lah mari, pergi mengundi, lakukan kewajipan kita kepada negara..."
semoga pihak yang benar akan menang.
kepada pihak yg jahil tu boleh
pergi cuci berak lah !

propaganda


sebenarnya post kali ni nak cerita pasal tanggungjawab gua sebagai ketua keluarga.
cerita dia macam ni, hari jumaat lepas dayydi dan brother pergi ke sarawak ada function apa jadah entah.
so tinggal lah kami 4beranak di rumah usang ini.
di sebabkan kesemuanya perempuan dan aku sahaja anak jantan yang tinggal,
secara tak langsung gua diangkat menjadi ketua keluarga dalam tempoh masa 3hari berkuat kuasa pada hari jumaat.
start from now call me Encik Baye :D 

keep calm and pass it to me


JUMAAT
10.30am - hantar abangang gua tu pergi stesen sentral kuala lumpur
1.30pm - solat jumaat
3.00pm - spend time di KL Festival bersama kakak dan adik
time tu juga lah myvi sagat dekat batu parking lot. habis barai bumper depan tu, jadi kuning --,
stfu !!! kalau kantoi dengan mak habis lah batu muda akan dilanda kemau 7keturunan
sama-sama kita simpan rahsia yaa :)
jumaat malam tu pula ada buddyz ajak melepak.
pukul 1pagi baru keluar rumah
lepak lepak lepak lepak pukul 6pagi baru balik rumah u_u

SABTU
7.00am - teman emak pergi jogging di metropolitan kepong
memang tidak dapat di nafikan lagi sungguh ramai aweks melepak di trak jog pepagi ni.
tapi gua dah jogging dengan aweks paling cantik dekat lembah ini, emak gua.
so sorry lah kepada aweks yang kecewa pagi tu. hahaa :D
lepas tu otw nak balik boleh pula salah jalan --,
terlepas nak u-turn bawah fly over, akibatnya kami terpaksa mencari u-turn di masjid manjalara u_u
1.30pm - pergi kenduri rumah jiran belakang
makan kambiang bakiar doh. sodap giloooos
8.30pm - pergi giant. teman emak nak beli baran dapur yang dah kering.
bak kata emak, "emak suka beli barang dapur ni sebab mak tak suka tengok cabinet daput tu kosong..."
mungkin amak saya ada hobi yang istimewa -,,-
malam tu pula adib balik kl bawa makwe dia.
yolo je ajak keluar lepak uptown.
11.00pm - keluar bersama adib(babi) ke uptown.

AHAD
12.00am - si babi ni dah kena balik. macam babi je perangai, kena balik awal sebab nak tidur.
nasib baik aku ada ameng :)
2.00am - minum coffee di mcD jln pahang
4.30 - lepak Afrose menonton zaragoza vs madrid yg berkesudahan 1-1 *kalau tak silap
7.00am - hantar emak pergi kursus haji di masjid wilayah.
last-last kelas xda minggu ni. macam haram jadah --, lepastu hantar emak peri masjid hamzah pula. dekat sana pun kelas batal juga. apa jadahnya hari ahad ni ? sakit hati ! fuck up !

eh jap-jap, gua rasa macam panjang sangat je post ni.
malas sebenarnya nak taip panjang-panjang ni.
kalau nak tahu dengan lebih lanjut sila jadi isteri saya.
k baii