welcome, selamat datang. tak payah follow pun.

tough guy wear pink.

assalamualaikum :D
apa khabar semua?
"sihat, cikgu!" *ayt 5a3
sebelum itu aku nak mengucapkan Selamat Hari Guru.
kepada semua tenaga pelajar yang telah bersusah payah mendidik anak bangsa supaya berjaya.
tidak lupa juga kepada cikgu-cikgu praktikal yang sentiasa datang dalam keadaan comel dan cute :)
tapi sayang, pertemuan kita hanya sementara.
xpe lah xda jodoh nak buat macam mana.
"kalau dah jodoh tidak ke mana"
"kalau bodoh pun tidak ke mana"



sebenarnya aku baru balik dari plkn ni.
bagaimana boleh terlepas?
senang je sebenarnya nak lari dari plkn.
tapi kena buat persediaan yang lengkap lah.
kalau xda persediaan, sama je macam kau minta penampar dari komanden kem --,
kepada jurulatih yang baca post ni, saya minta maaf :')
jurulatih saya semua hebat-hebat belaka.

time beratur jurulatih suruh saya keluar pergi depan barisan sambil duduk di atas kerusi.
terasa macam anak ketua kampung pula, kihkihkih.
bila tengok muka orang lain semua macam panas hati je
xpe2, biar panas hati jangan panas paru-paru.
"eh wira, kamu punya tiket flight tengah hari jap lagi tau"
"biar betul? what the fuck lah"
*happy sebenarnya~

tough guy wear pink~


hahaa, ni kalau aku cerita lebih lagi mau kena panggil dengan jlkn.
so better saya end kan post ni secepat mungkin.
takot-takot ada panggilan yang mencemaskan je --,
ok bye