welcome, selamat datang. tak payah follow pun.

theahmadbaye

assalamualaikum.
selamat sejahtera semua.
happy sunday.
selamat hari velentime? haram kau.
xbaik sambut hari yang mengarut tu.
sekarang kan kerajaan nak menganjurkan hari suami isteri.
tujuan hari suamisteri diwujudkan adalah untuk menggantikan hari kekasih.
berhasilkah pendekatan terbaharu tersebut?
sama-samalah kita tunggu,dengar, dan lihat.
nak tahu gossip sempena hari velentime 2012?
yang gambar bodoh tu.
xpernah tengok lagi?
amik ni:



tujuan  post ini dikarang adalah kerana ingin mewawarkan kepada seluruh penduduk bumi yang aku dah ada TWITTER :D
weh aku dah maju sekarang!
walaupun malaysia maju 2020,
tapi aku maju 2012 :)
buat pe nak tunggu sampai 2020 kan.
buang masa dan keringat je.
maaf, saya bukan orang politik.
saya pun bukan orang minyak.
saya hanyalah orang rumah.



so, kepada sesiapa yang dah xtahu nak buat apa boleh la follow saya.
hanya tekan kata kekunci 'theahmadbaye' di ruangan carian.
dekat sana kau boleh jumpa aku.
dengan izin Tuhan aku akan lebih cergas di twitter selepas ni.
xdalah secergas engkau.
i mean lebih cergas dari fb doe.
xfaham juga?
meh sini aku sekeh kepala anda.

oklah, nak beredar dulu.
ada 30minit ustaz don.
pelik juga tetiba tvhjrah pasang cter ni sian-siang.
eh awak, saya masih menunggu mesej balas dari awk tahu.
*budakbawahumur