welcome, selamat datang. tak payah follow pun.

pride.

assalamualaikum.
selamat malam :)
best cuti seminggu?
duduk rumah tengok television sahaja kan.
perut makin ke hadapan mata semakin menggelap.
itulah tanda-tanda yang anda betul-betul menghayati cuti.
tapi sesiapa yang cuti sambil tunggu result keluar lagi best :D
yang kerja lagi lah best, best sangat.

eh aku pun kerja juga lah.
bosan juga kadang-kadang duduk rumah tu.
ada orang ajak tolong catering aku join saja.
kerja tiga hari tanpa berhenti?
haa pada mulanya memang plan macam tu.
tapi last-last xjadi.
"kita hanya merancang, Allah yang menentukannya"
xkan dah lupa ayat jiwang tu kot.
pak diiiin ajak pergi cameron highland petang ahad tu.
tapi malas join punya pasal, xsampai lah hajat nak ke sana.
"pak diiin memang begitu, suka janji manis. bagai menanan tebu di bibir." kata ani.



time hari jumaat katering under diiin juga.
tapi nama dia abang din.
dia ni jiwang, gatal, kuat mengelenyah, dan merapu kuat.
semua benda kuat.
yang best kerja dengan dia xda lah tension sangat.
boleh gurau-gurau main picit-picit --,
suka hati dia je picit saya punya :(
bodoh punya orang tua :)
xpe-xpe, kutuk sunat.
dalam pukul 11setengah dah selesai kerja.
sempat juga solat jumaat di masjid wilayah.
boleh pulak terjumpa shaqil.
what the surprise doe :D
sungguh teruja saya pada ketika itu.
petang tu lepak rumah hazwan jap.
main mesin timbang berat.
still obesity --,
xpe-xpe saya akan tekad lepas ni.
rahsia kita berdua, yawwww :)


hari sabtu pun kerja under diiin juga.
pak din. lebih kurang macam pakcik lah.
garang grrrr, tegas, bersuara besau, dan lucu, xsangat.
nak nak pulak buat kerja last minit.
memang hangin r orang tua tu.
dengan train tersumbat dekat stesen pudu lg.
macam-macam tragedi yang berlaku.
walaupun bukan pada bulan oktober.
anak dato' kahwin.
memang grand lah.
nak makan nasi pun kena tolong senduk kan.
tapi tu bukan tugas aku.
aku duduk kat belakang kounter tolong tuang nasi dengan air.
kalau nampak pak din lalu,
buat-buat kemas meja, bajet prihatin kat tetamu.
biasa lah tu.
adab-adab di hadapan boss.
dengan wadi pun begitu juga dulu, hihii.
maaf tuan.
saya hanya segelintir dari manusia biasa.


ok, nak beredar dulu.
jaga diri elok-elok. 
ingat rahsia kita.
jangan main buga api.
bising gilak malam ni dengan bunyi bunga api meletus. 
sebab Jade Emperor Birthday (Hokkien Chinese New Year) menurut budaya kaum Cina.