welcome, selamat datang. tak payah follow pun.

raya oh raya

assalamualaikum :)
raya oh raya la
bukan mana oh mana, yg tu lagu aizat.
sedar tek sedar hari ni dah masuk satu syawal :D

soory lah tahun ni aku xde post raya yang meriah.
just post biase-biase aje.
so, dikesempatan ini saya ingin mengucapkan,
SELAMAT HARI RAYA, MAAF ZAHIR DAN BATIN
aku rase aku xbuat salah batin kat korang semua.
tapi mane lah tau takut-takut ade terbuat ke....
hehee.. rahsia wanita lelaki tu :p

search kat google dah nmpak.


so raya tahun ni sambut di mana?
aku tahun ni celebrate dekat kampung aku yg paling jauh, Kuala Lumpur :)
tahun ni raya bersama orang tersayang, eh silap-silap bersama org-org KL lah :)
esok(raya kedua) baru lah ktorang raya kat kampung, Pahang.
sape lah yg ckap aku xde kampung tu. cili mulut baru tahu --,

okeh la, sampai sini saje post ni.
kepade sesiapa yang dalam perjalanan nak kmane-mane tu,
pesan kat ibubapa anda supaya mematuhi lampu isyarat tau.
hati-hati di jalan raya.
kalau driver tu ngantuk pegi plangkung kepale die pastu tarik teinga dia :p
gerenti dia xtidur-tidur dah dan insyallah dia xkan jumpe kau  lagi. hahaa


oke-oke dah bnyak mengarut ni,
bye
assalamualaikum :D

#lain kali jgan 'hilangkan' diri macam raye tahun lepas kau buat :)