welcome, selamat datang. tak payah follow pun.

the momment

assalamualaikum.
soory dah lame xupdate.
belakangan nie busy sket.
dengan kerjaya aku sebgai Quoter Master yg bertauliah. hehee.
kan ade kejohanan bola tampar zon sentul,
dah seminggu xmasok kelas.
ape khabar le kelas aku tu.
dengar criter meja aku dah terbalik.
xtau le betul ke x ==,



yang penting masok je skolah hari isnin dah kena speed blajar.
kalau xspeed,
memang kene tingaal jauh le jawabnye.


igat an nak criter pasal kejohanan tu.
idea dah bnyak, tapi xtau le cmner nak ekspresi kan ==,
yg penting semua kenangn tu ade dalam kepale hotak aku k :)



okeeh le aku chow dulu.
malas nak bebel bnyak-banyak.
pape pown tcare :)


p/s: heyy awak (*yg tegur saye kat kejohanan tu) nice to meet you le :) hope my hope will come true :D
 "I never been in space before,
But I never seen a face like your"



jangan ingat kau sorang je yg rase camtu weh. aku pown same