welcome, selamat datang. tak payah follow pun.

best shit ever -,-

Assalamualaikum to all reader J
Happy holiday to my friends.
Homework dah siap lum?
Kalau belum lagi baik kau pagi siapkan cepat doe.
Nanti cikgu addmath aku marah baru tau :p

Post kali nie nak criter pasal kemalangan.
What kemalangan?!
Betol laa, kemalangan a.k.a accident doe.
Sape yang accident?
Ahmad Zhariff bin Abu Bakar yang accident.
Macam mane boleh accident?
Haa ni laah yang aku nak criter ni.



Cerite ni bermula pada petang 17Mac2011.
Adam ajak jalan-jalan pegi rumah die kat padang balang.
Sebab kat rumah adam ade shin chan(faiz danial).
Die lepak-lepak kat rumah adam.
Pastu shin chan ajak aku hantar die balik rumah.
So aku pown join laah konvio ala-ala konvoi gitu. Hahaa.

Lepas setengah jam perjalanan.
Ktorang pown sampai kat rumah Shin Chan.
Rumah dia kat area wangsa maju seksyen4.
Okeh babak 1 dah tamat.

Sekarang masok babak 2 plak.
Babak 2 ni laah klimaks cerita nie.
Time nilaah yang aku hampir dilanggar kereta.
Macam mane bleh kene langgar?
“ce cite, ce cite”
Okeeh2 aku ceriter.
Time otw nak balik dari hantar si shin chan tu.
Tibe-tibe je hujan turun.
Sebagai seorang mat rempit yang berwawasan.
Aku tetap teruskan perjalanan walaupun hari hujan.
Jalan punya jalan.
Jalan pown licin. Hahaa.

Dengan kuasa Allah.
Motorsikal aku naik tu.
Tiba-tiba je hilang kawalan.
Lalu aku dan motorsikal tersebut pown merebah kan diri ke atas jalan raya.
Time motor tu jatuh.
Aku pown ikut same jatuh.
Bak kate romeo dan Juliet:
“you jump baby, I pown jump  jugak” hahaa :p
Time jatuh tu,
“Macam-macam aku bayangkan.”
“Macam mane dengan motor nie”
Bape ringgit laa nak baiki.
Dan yang paling penting sekali,
“Eh ade kereta xkat blakang aku nie”
Kang xpasal-pasal aku mati kene lenyek kat sini.
So, aku pown toleh ke belakang
Sebab nak tgok ade kereta ke x.
Bile pusing je
Aku Nampak ade kereta sedang menuju ke arah aku.
“Haaa mati laa aku kali nie”
Tapi seb baik kereta tu sempat brek.
Aku pown bangon sambil memeriksa keadaan motor.
Naseb baik motor aku xde paper.
Elok, suci macam biase je. Hehee
Pastu periksa kaki aku plak.
Naseb baik xde setitis darah pown yang mengalir.
Fuhhh! Syukur Alhamdulillah :DD

Aku pown capai motor dan bergerak slow-slow.
Time ngah gerak tu ade pakcik sebelah tu angkat-angkat tangan.
Die nak tnye aku nie okeh ke x.
So, aku pown angat thumbs up kat die balik J
Caring kan masyarakat Malaysia.

Tapi yang paling penting aku xde paper n motor okeh.
Thanks adam sebab kau support aku time tu J

k.lah sampai sini je post kali nie.
Kepade  mat rempit yg kat luar sane.
Ingat,  mati hanya sekali :D
__________________________________________________________________________


nampaknye awak ngan die dah semakin 'hot'
so this is the right time for me to go.
bye syyg :p