welcome, selamat datang. tak payah follow pun.

ekstravaganza

assalamualaikum :)
selamad tahun baru!!!!
akhirnya akhir jugak tahun 2010
akhirnya datang jugak tahun 2011
"Hello 2011"
"Ahlanwasahlan 2011"
"Koniciwa 2011"


so ape azam tahun baru anda?
sudakaah anda mempunyai azam baru?
jika tidak, tunggu ape lagi.
buat laa azam cepat doe =='
xkan tu pown nak kene bagi tau.

azam tahun baru aku,
same jea macam azam dak-dak form5.
nak lulus SPM, nak semua A*tamak
nak berjaya dalam hidup di dunia dan akhirat.
yang paling penting ialah,
'xnak' tidow dalam kelas! *insyallah
same-same laah kite tgok yee, sape yg tidow dulu :p

ade jugak antara kenangan 2010 yang xdapat dilupakan
antaranya:

firsttime aku 'makan' bukulima M.r vodafon
waaah hebat gler kau,
habes mate aku lebam tau kau tumbuk,
pasal kau jugaklaah aku terpakse lying to my mother*sorry mak :(
tapi kes ni pown berpunca dari diri aku jugak.
so, im sorry M.r vodafon :')

the hampeh love story :p
pasal nie aku xnak criter panjaaaaang
kalau awak ade kene mngena ngan benda nie,
i just wanna say:
sorry for all the mistake
dah-dah tutup criter!


daah laa sampai sini je post ni..
bye!

celebration


p/s: sorry saye xboleh nak habeskan post nie =='