welcome, selamat datang. tak payah follow pun.

gadis semasa

assalaualaikum and hype :)
Marry Christmas to sape-sape yg berkenaan :)
so ape program kismes nie?
online FB? baguus sangat laah tu -,-

kau xnak tnye aku ke?
hehee..
krismes nie aku start tusyen! :DD
jangan jeles tau :p
laaa, yg kau tergelak tu pahal?
betool laah aku tusyen doe -,-



pahal tusyen hujung-hujung tahun?
banyak sebenarnya jwapan tok soalan tu.
tapi malas laa nak bagi tahu semua.
sebenarnya susah nak cari cikgu yg cun-melecun time cuti skolah nie.
maklum laah, setiap yg cantik akan berakhir dengan indah :)
aku memang berpegang dengan prinsip tu :p

so, akhirnya dapat laah sorang akak nie.
akak nie memang rapat ngan famly aku pown.
sebab akak nie gf abang aku :)
firsttime dapat tahu yg die nak ajar aku,
fhuuhh! memang jatuuh tersungkur jantung aku nie.
tapi nak wat cmner, ni arahan dari pihak atasan.
nak xnak kene ikot jugak.

memang xrugi laah aku blajar dengan kakak tu.
macam-macam laa ilmu baru yg aku dapat :)
so, kepada adik-adik kat luar tu.
lain kali dalam kelas kene fokus tau.
kalo x, jadi laah macam abang kau sorang nie.
dah nak dekat SPM baru nak blajar betuul2..
eh SPM dah dekat weh 2011!!



delated part :

mereka sedang blajar bab mitosis.

cikgu: okeh ni diagram tok proses mitosis.
saya: oouh *tanda paham
cikgu: time ni chromosome berada kat satu garisan selari .......*terus memberi penerangan
saya: *dengar penerangan kalo ade ruang sempat jugak mencelah dengan berkata "oouh"
cikgu: eh, ape dah jadi kat chomosome tadi ekk?*smbil tunjuk kat diagram tadi
saya: dah mati kott. die xde rezeki nak hidup :p
cikgu: hehee, memandai je Alep nie